Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Ανοίξατε το χαζοκούτι και σας πήρε ο ύπνος!


Ανοίξατε το χαζοκούτι και σας πήρε ο ύπνος...! Σας κοίμισαν δίνοντας σας θέσεις στο δημόσιο, με σκοπό να σας τα πάρουν στο 10πλάσιο πίσω. Τώρα που μισοκοιμάστε πουλάνε σχεδόν τα πάντα. Εκτός από τα δικά τους! Αυτό που ζούμε δεν είναι ΧΟΥΝΤΑ. 
Είναι κάτι πολύ χειρότερο! Και εσείς ακόμα κοιμάστε...! Δεν ζήτησα ποτέ τίποτα! Αλλά τώρα ζητάω! Ζητάω να μου πουν ένα συγγνώμη όλοι αυτοί που ψήφιζαν αυτά καθάρματα τόσο χρόνια!!! Να έχουν τα μούτρα να έρθουν ! μπροστά μου και να το πουν...! Είμαι 24 χρονών, άνεργος (δουλεύω, αλλά χωρίς ένσημα, χωρίς ασφάλιση), κανονική δουλειά δεν υπάρχει σχεδόν πουθενά! Όλες της δουλειές εδώ, στη Βόρεια Ελλάδα, τις παίρνει η “μειονότητα” (αν και οι Έλληνες είμαστε μειονότητα)! 

Ας έρθει λοιπόν κάποιος να μου ζητήσει συγγνώμη γιατί δεν μπορώ να κάνω όνειρα, δεν μπορώ να αγοράσω τίποτα χωρίς βοήθεια, δεν μπορώ να πάω ένα ταξίδι για διακοπές (δουλεύω από τα 16), δεν μπορώ να δουλέψω κάπου χωρίς να με εκμεταλλεύονταν (12ωρα για 20 Ευρώ??) και το χειρότερο είναι ότι έπαψα να ελπίζω σε κάτι καλύτερο εδώ και καιρό. Παρ' όλο που έχω πτυχία!

Ας μου πει λοιπόν κάποιος τι πρέπει να κάνω γιατί δεν αντέχω άλλο! Δεν μπορώ άλλο! Δεν Μπορώ τα Ψέματα άλλο! Κατεβάστε τις μάσκες σας και πείτε την αλήθεια εσείς οι 300! Γιατί αν δεν το κάνετε θα σας κατεβάσουμε τις ΜΑΠΕΣ και όχι τις μάσκες!

Υ.Γ.: Πως μπορώ πλέον να πιστέψω κάποιον την ώρα που μεγάλωσα στο ψέμα? Πως μπορώ να πιστέψω ότι με όλα αυτά τα μέτρα θα σωθούμε?
Υ.Γ.2: Να ξέρετε όλοι κάτι τελευταίο. Εδώ στη Θράκη κουμάντο κάνει το τούρκικο προξενείο. Σας προσκαλώ να έρθετε εδώ την ημέρα τον εκλογών να δείτε, με τα μάτια σας, τα λεωφορεία που έρχονται από Τουρκία για να ψηφίσουν... Τα συμπεράσματα δικά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου